15 April 2010

SJPP - Roncesvalles

Gyors leszek, 20 percem van, ebbol 2 perc elment azzal, amig betoltott a Firefox :P

Szoval atkaptattam a hegyen, nehez volt, egyszersmind poriasan kifejezve kurva jo. Blandine kivitt SJPP-ba, megkereste velem a zarandokirodat, 2 euro a credencial, most mar pecsetjeim is vannak.

Aztan nekiindultam - azert eloszor beprobalkoztam a nem-a-legmeredekebb uttal, de csalodnom kellett: a meredek volt az enyem. Aztan megint es megint es megint. Es meg egy kicsit. Hat nekem eddig semmit nem mondott az 1400 meter, most mar megjegyeztem magamnak. A hegyek gyonyoruek voltak, maga az ut pedig csodas, de tenyleg, minden par percben valami uj: vagy birkak vagtattak at elottem 8 percig, vagy lovak nyihogtak a hegyteton, egy kutya is beprobalkozott, de hidegverrel elsetaltam mellette :)
Volt koves ut, saros ut, aszfaltos ut, mentem vizmosasban, hokupacon at, bokaig avarban, tocsan atugorva (!), szoval nem unatkoztam.

Az elejen nem talalkoztam senkivel, aztan utana mar igen. Lefutottam egy csomo mindenkit; feltem, hogy versenynek fogom megelni, amikor nem az a lenyeg, de most mar nem felek ettol. Azt hiszem az en sajat ritmusom mar csak ilyen, hogy csak inerciarendszerben ertelmezheto, a fizikusok kimeljenek meg a pontos magyarazattol, nekem ez annyi, hogy csak masokhoz kepest merheto :)
Volt egy csavo, aki a legnagyobb lelki nyugalomban es nyugodt tempoban ugy lenyomott, akarhanyszor elmentem mellette, amikor pihent, hogy most egeszen csalodott vagyok, hogy o is csak Roncesvalles-ig jott :)

A szallas kafa, mostam is, zuhanyoztam is, kremeztem is labat, derekat, vallat es - eh, errol nem tudtam, hogy ez is szarozik - terdet is.

Es 2 adatot elfelejtettem tegnap megosztani: 12 mm a hajam es 7 kilo a taskam!! 7 kilo, aki nem caminozott, nem erzi at a buszkesegemet, ez 10%a a sulyomnak, szoval nagy kiralysag :) Plusz a viz, de az mindig fogy.

Ma nem vacsorazok, 9 juro egy szelet disznoert meg egy joghurtert meg a dublini arakhoz szokott lelkemnek is sok. Annyira nem vagyok ehes, vettem muffint, holnap majd reggelizek.

Kar, hogy nem tudok kepeket feltolteni, nincs idom, majd egyik nap csak toltogetem fel a kepeket, az lesz.

Csok es buenas noches!

4 comments:

  1. Hello drágám!
    Mint látod sikerült bejutnom,teljesen magamtól!
    Örülök,h tul vagy egy nehéz szakaszon,csak okosan,a virgácsaidra nagyon vigyázz.Azt nem mondtad,h kopaszka is leszel??!!
    Pont jokor mentél,mert tegnaptol nem nagyon mennek repülők Irországbol,meg Angliábol,mert kitört valami vulkán a gleccser alatt,és teleköpködi a légteret apro kristályokkal,ugyh nem merik elinditani a repcsiket,még Europa felett is lesz néhány nap mulva.
    Más nem történt erre felé,pusszantunk

    ReplyDelete
  2. Helló!
    De jó, elindultál az úton...
    Hihetetlen ez a 7 kilós csomag, én egy hétvégére 10 kilót pakolok össze minimum, plusz az 5 kilós retikülöm.
    Vigyázz a térdedre, az kulcsfontosságú!
    Esetleg érdemes fáslit tekerni köré, ha szarozik.
    Na puszi,
    Bori

    ReplyDelete
  3. Vagy koncentrálj az egyéb fájdalmakra, és akkor a térded már nem is olyan vészes! :) Büszke vagyok ám rád, te luvi!!!

    ReplyDelete
  4. Anyukam, nagyon buszke vagyok :)
    Ma (szombat) hallottam errol a vulkanbulirol, orulok is, ugy tunik, ennek tenyleg most kellett megtortennie :)
    Most megyek a dokibacsihoz vagy nenihez, remelem, osszerakja a labam, megse szulinapozhatok az agyban, a 28 meg nem ANNYIRA sok...

    ReplyDelete