11 April 2010

felkészülés

1 éve járok kb heti kétszer konditerembe: jóga, súlyzós aerobik, futógép, ilyesmiket csinálok ott és bringával járok dolgozni, 8 km oda, 8 vissza. Ezzel a környezetemhez képest átlagon felülinek mondható a fittségem, így nem éreztem, hogy ez nem lesz elég egy 800kmes túrához. Meglátjuk.
Szóval nem különösebben edzek, most viszont már késő, úgyhogy ezen már nem izgulok. Méghozzá azért, mert nincs lefoglalva a visszaútra a jegyem, így ha lassabban kell mennem vagy meg kell állnom, megtehetem, nincs para.

Voltam már túrázni párszor, lazának nem nevezhető Cser-túrákon, azt bírtam :) Mondjuk oda nem 10 kilós zsákkal mentem és egynaposak voltak, de végülis egyszerre csak egy napot kell menni.

3 comments:

  1. No, igen. És minden nap egy új nap. Új küzdelemmel, de új lehetőségekkel is egyben. :)
    Hú, nagyon izgulok ám.. És várom a beszámolót az első tapasztalatokról.. :)
    Zsé

    ReplyDelete
  2. Oh, it's all in Hungarian :(. Will you post a little in English for your international friends, please? I'm sooo curious for your experiences!

    Wish you lucky weather, strength, hard feet and an open heart!

    Best,
    yours Julia from Germany

    ReplyDelete
  3. Szió itt is! :-) Emlékszem még milyen volt ez... pár nappal az út előtt... Az elszántság és a félelem együtt nő. Jó lesz!

    ReplyDelete