24 April 2010

Logroño - Najera (magyar)

Ma is megvolt a 30 km, egeszen orulet. A 30 fok is megvolt es mivel vegig szolofoldek vagy autopalya mellett mentem, nem volt sok arnyek = le(egett)barnult a labam!! Mar megerte Spanyolorszagba jonni :)
Egy kis statisztika, mert az meg nem volt:
rohadt sok nemet, spanyol, francia (akik csak franciaul beszelnek termeszetesen), olasz (vagy az lehet, hogy csak 6 van, de mindenhol es mindig lehet oket hallani)
1 szlovak
1 magyar (az is en) + 12 biciklis
2 ausztral
2 paranoias (es amugy is nagyon sztereotip) amerikai + 2 satoros amerikai
1 ecuadori
nehany angol es nehany holland
2 belga
3 ir
Ennyi biztos itt van 2010 aprilisban.

Ma kutyas napom volt. Lattam egy fiut, aki satorral es kutyaval megy, egy gyonyoruseges labradorral. Reggel egy parkban lattam oket es amikor a odaertem, a kutya figyelmet pont elvonta egy mokus a fan es teljesen megorult. Hozzam is odaugrott vakkantva, hogy szedjem mar le azt a szoros izet a farol, mert marha jol lehetne vele jatszani, aztan latta, hogy en tok hasznalhatatlan vagyok, visszament a fat szagolni, hatha megis at lehet harapni konnyen. A mokus oda se bagozott, ott uldogelt a fan nagy nyugalomban, amig a kutya megorult, nagyon vicces volt :)
Aztan meg lattam egy szabad kutyat. Susogast hallottam a buza kozott, odaneztem es a vilag legboldogabb kutyaja suhant a zoldben, ki az utra, cikk-cakkban orult, aztan csak futott, nyakorv nelkul.
Aztan nem is emlekszem tobb kutyara, de ez ugy elfoglalta a gondolataimat. Meg volt sok kutya kerites mogott, azt nem banom.

Tegnap 24en aludtunk egy szobaban, abbol kb 5 lany, szoval el tudtam kepzelni, mekkora alvas lesz megint. Volt is egy csavo, aki ugy horkolt, hogy az osszecsiszolta a szoba tarsasagat, mindenki probalta felebreszteni, azt hiszem, valaki oda is ment es megrangatta ejfel korul :D Aztan mivel pentek ejjel volt, ment a fiesta az utcan is, hajnali 2kor arra ebredtem, hogy hangok vannak, aztan meg tobb es meg tobb es egeszen ijeszto vizioim voltak, mire felebredtem, hogy oke, csak spanyolok vannak az utcan. Aztan aludtunk.

Ma meg egy szoba van, abban vagy 80 agy, szoval meglatjuk, hogy megy az alvas.. Nem tudom, kinek mennyire erdekes egyebkent az olvasmany, mert meg azt tudnam megirni, hogy mit ettem (es hogy vasarnap a boltok zarva vannak az orszagban, ugyhogy kellett venni sok kajat, amit holnap cipelni kell, eh) meg ilyen szornyen egyszeru dolgaim vannak. Jo is az.

3 comments:

  1. És egy deka svéd sincsen? :(

    A kutyáról csak annyit, hogy a mókus még csak na. Annie-ke mostanában gyíkra vadászik és basszus kettő lustát már elkapott! Eszméletlen!

    Alukáljál sokat, mert még jócskán szükség lesz a pihenésre és tudod, a célnál ott várok majd. :) Bár ez lehet, hogy inkább elrettentő! :D

    ReplyDelete
  2. Halihó!
    Ilyen jo idő marad tiszta csoki leszel!Ma megtaláltam a képet a borkútról, még szép is nem csak finom ami folyik belőle.A hajad meg tök aranyos, nem is rossz.Láttam a Pannika is irt néhány keresetlen szót,meg a Zsanett is.
    Na csak igy tovább,tudod....LEVES!!!!
    pusza

    ReplyDelete
  3. Hihetetlen vagy!!! Élvezettel olvastam az élményeidet. Klassz lehet.
    Sokat gondolok rád és minden jot kivánok neked! A fájdalom és a kutyák kerüljenek!
    Gyürd le a kilométereket!

    Puszilunk

    ReplyDelete