14 April 2010

Biarritz, Bayonne es a falu, ahol most vagyok - 0. nap

gyorsan megirom, eddig mi a palya, bar a francia billentyuzet nem a baratom :P

szoval landoltam, a csomagom is landolt, eddig jo. Aztan vartam Blandine-ra, aki azt irta, hogy 7 korul er ide, mert 18:45-ig dolgozik. Kozben osszebandaztam az ir Briannel, aki taxival ment ma este SJPP-ba, 65 juro es utitarsat keresett. Mondtam, hogy en varom a baratomat, ugyhogy sajna nem. Kozben egy ir csaj is odasuttyant, aki csak arra volt kivancsi, mi hogyan lepunk most tovabb. Igy Briannek lett utitarsa, en meg ragtam a fogamat, hogy mi legyen, mert marha jo lenne ma este SJPP-ben lenni, mert a holnap reggeli vonattal kicsit keson ernek oda. De becsszo meg igeret alapjan maradtam. Kozben amig Brianekkel tanakodtam, lattam egy oreg Renault-t, amelyik 3x elment a terminal elott es gondor barna haju lany nagyon keresett valakit: probaltam jelezni, de nem allt meg, 4x nem jott vissza. Megis maradtam, bar bennem volt a para, hogy az Blandine volt es most elment...

7 ora, negyed 8, Blandine sehol... Itt mar vertem a fejem a falba, hogy taxizni kellett volna :P David ontotte belem a lelket, tuti nem B volt az a csaj a kocsiban. Fel 8kor meg az utolso busz is elmegy a repterrol, ha addig nem jon, akkor kakukk. Es 7:20kor megerkezett, es hat keremszepen, hihetetlenul jo fej, kicsit korbevitt Bayonne-ban, mondta, hogy holnap reggel elvisz SJPP-ba, aztan jottunk hozzajuk: apukajaval lakik most par hetig, apuka (aki ranezesre 70, 5 eve nyomta le a Caminot kivancsisagbol, hogy megy-e - ment, lenyomta 30 nap alatt a 790 km-t. Osszehasonlitaskent: en 35 napot tervezek :P) meg itt a hegyekben lakik, nem hiszitek el, olyan szep, kis haz a dombteton, hegyekre nez, nagy zold ret a haz elott.

Isteni vacsora, disznosult ratatouille-jal (vagy hogy irjuk), Blandine batyja is itt van egy hetre, szinten marha jo fej, orokletes, ugy tunik. Szoval az elso nap merlege: 2 jofej zarandok, 3 jofej baszk es 1 jo dontes :)) Holnap meg atkoccolok azon a hegyen. Bonüi, à dömen!

Megkerdeztem, apuka 73 eves. Nalam biztos stabilabb a bacsi...

No comments:

Post a Comment