28 April 2010

Castrojeriz - San Antonban pedig NINCS albergue tavasszal...

...hogy rohadjon meg :)
De majd elmagyarazom.
Na Burgos csak szarul indult, aztan jo kis varos, tetszett a katedralis meg ugy az egesz, pont jo meretu varos, bar sokkolja a termeszetbol erkezo zarandokot. Az albergue a legjobb municipal szallas volt eddig, nagyon jo elrendezessel - boxok voltak es valahogy tok jo csend volt meg mindennek es mindenkinek volt helye meg ilyesmi. Reggel 6kor aztan felhuztam a bakancsot, felvettem a hatizsakot es joleso erzessel indultam kifele, mikoris nem tudtam kinyitni az ajtot! Bezartak!! Reggel 7kor nyit az albergue, addig aludjon a zarandok. Volt ott egy csavo, aki 5kor kelt, megreggelizett es azota ott ult lent, hogy nyissak ki az ajtot... A tuzvedelmi okokrol nem is szolok, de sokan indulnanak napkelte elott, plane amikor 40 fok van ugy amugy. Aztan talaltam egy ablakot, kimasztam es egy csavo talalt egy nyitott kaput, ott uriasan tavoztunk :)
Burgosnak vege lett es a termeszetben megint jobban ment a seta.
Mentem, mentem, jo meleg volt, de kiderult, hogy napelemes vagyok es nem faraszt a napsutes :) Ugy terveztem, hogy San Antonnal megallok (35 km), ami egy rom es elvileg semmi mas nincs ott, csak a szallas, ami nekem tok idealis. Voltak is nyilak, volt minden, kerestem, jottem-mentem a hatizsakkal, de csak egy hazat talaltam, amire ki volt irva, hogy privat meg veszelyes kutyaik vannak (kapu tarva-nyitva...) meg nemtom. Hat belerugtam volna a varromba, ha nem faj annyira a labam. Vegul tovabbmentem Castrojerizbe, ami nagyon szep, csak mire olyan alberguet talaltam, ami nem telt be (az elso tele volt...), addigra megint megvolt a 40 km, csak ma nem voltam ra felkeszulve. Mikor felmasztam az 1000 lepcson a szallashoz, megkerdeztem, van-e hely, mondtak, hogy meg egy van. Erre elkezdtem zokogni :) Adtak sutit meg mosolyogtam ram sokat, aztan miota elmult a sirhatnek (5 perc, lehet, hogy csak a labszag volt, mert a zuhany sokat lenditett a lelkiallapotomon), azota mosolygok.
Felholyagosodott viszont a kezem, leegett nagyon. Nem kell aggodni, nem faj, van szupcsi kremem ra, ez is elmulik.
Azert igy 2 het utan, hogy meg tobb mint a fele visszavan, megertem azokat, akik buszra szallnak vagy felbehagyjak. Ja, ma sem volt arnyek sehol, csak a faluban, abbol meg csak asszem 3 volt utkozben.

3 comments:

  1. Te viszont végig fogod csinálni, mert kos nő vagy, és ez most kivételesen pozitív dolog. :) Azért vigyázz magadra, te lány, mert ezek a kéz-láb dolgok nem viccesek. Kenegesd szépen mindet! Nagy pusszantás!!!

    ReplyDelete
  2. :-) Szia! Jó hallani (bocs: olvasni felőled!) Csak így tovább! Buen Camino!
    chiara

    ReplyDelete
  3. Na csak kitartás,picikém,ha már eddig elértél,de a leégéssel is vigyázz,vegyél fel hosszúujjú polót délidőben ,ha éppen nincs ott egy erdő sem.
    Itt is befűtöttek,nagyon nyár van.
    puszi muszi

    ReplyDelete