29 April 2010

Boadilla del Camino - 14. nap


Hat olyan penge helyen vagyok, hogy itt egy laptop, amit akarki hasznalhat kedvere :) Tok szep az udvar is es foleg az, hogy a szallas elott van egy fuves terulet, ahol suli utan itt jatszottak a kamaszok meg fagyiztak, amig vartak a buszra, szoval ez nem csak egy csaladi haz es zarandokszallas, de amolyan kozossegi haz is :) Bolt nincs a faluban, de itt lehet venni gyumolcsot es csokit, ami kell az utra, nem is dragabb mint a boltban. Hat nagyon elegedett vagyok.
20 km-t mentem ma, mert azt hiszem vagy napszurast kaptam vagy rossz vizet ittam, de megerkeztem a faluba, bejottem ide a kertbe, kerdeztem, nyitva vannak-e (fel 1 korul voltam itt, az eleg korai), gyors zuhany, bedoltem az agyba es aludtam vagy 2-3 orat. Most mar jol vagyok es a labaim is halasak (ekezettel) a pihenoert, a vallam is, a felholyagosodott kezem is, a leesofelben levo labujjkormeim (tudom, tudom, ez undorito, de hat ez van. Legalabb nem faj.) is meg a kialvatlan szervezetem is. Ja, de jol vagyok, itt mar mindenki vanszorog meg huzza magat :)
Chiaranak es egy masik bloggernek is a 14. napon jott ki az elso vizholyagja, nekem itt lett egy kicsit elegem es most mar sokkal jobban tisztelem azokat az ezreket, akik vegigcsinaljak. Mivel ilyen sokan mennek, azt hiszi az ember, nem nagy cucc, pedig szerintem az. Tegnap talalkoztam egy csavoval ujra, aki meselte, hogy ma megy utoljara, aztan megy a csaladjahoz es beuszott a fejembe ez a mondat: "holnap mar vege is lehet" :) Hat volt kisertes, a tegnapi nap volt a legkemenyebb eddig. De nem adom fel, mert ott vagyok es azt csinalom, ahol es amit akarok es ez mar onmagaban is jo. Szeretem a napi gyaloglast is, arrol nem is beszelve, hogy minden ami az uton tortenik, szepen rimel az eletre is. Szabadulj meg a feleslegtol, menj tovabb, akkor is, ha nehez, haladj folyamatosan, a sajat ritmusodban, ne hagyd magad masoktol befolyasolni, a kedvesseget fogadd el es adj masoknak is meg hasonlo nyalas gyonyorusegek. Es itt mindez olyan egyertelmu es olyan egyszeru! Kivancsi vagyok, mit viszek majd magammal ebbol :)

9 comments:

  1. "... even if difficult to proceed continuously, own rhythm, do not let others influence you, accept it and give kindness to others in a similar licking pleasure."

    Oo
    Lost in (google)translation, or not? Explain yourself ,woman. :)

    ReplyDelete
  2. :D "nyalas" is "sappy", word by word it is "with saliva"
    Hm, i missed the metaphor part in the English post. The laptop froze on me, had to restart it and then i forgot what else i was going to say. Ah well!

    ReplyDelete
  3. Helló Ányesz!

    Szerintem senki nem hiszi, hogy ez nem nagy cucc! Nekem mindenki hős, aki egyáltalán rászánja magát, odamegy, és akár csak 1 km-t is legyalogol. A nyálas gyönyörűségekben pedig sok az igazság. Szóval nyugodtan hatódj meg magadtól!! :-)

    ReplyDelete
  4. Én is meg vagyok hatva,de inkább a lábaidért meg a körmeidért izgulok,mégis az anyád vagyok.Jogomban van aggodni!Ugye?
    Jo a kép amit csináltál,amit irigylek az a sok szép hely amit látsz!
    puszikállak

    ReplyDelete
  5. Csak bejött ez a 14. nap :-)))) De hát annyira készültél rá, hogy nem is csodálom!
    Nem is érezhetnéd nagy cuccnak, ha könnyed séta lenne az egész, ettől lesz valami, hogy a nehéz részt is átvészeled!
    Buen Camino!

    ReplyDelete
  6. Draga Agim!

    Mindent olvastam es persze figyelemmel kovetem minden lepesedet. De ezt tudod…
    Es most a blogra is felcsatlakozom.
    Buszke vagyok Rad ! Csak igy tovabb !
    Szenzacios, amit csinalsz !!!
    Minden fajdalom es nehezseg ellenere egyre jobban ertem, miert is vagy ott.
    Holnaptol « foldrajzilag egyedulallo » vagyok… Majd meselek sokat, ha otthon leszel.
    Kitartas ! Gyogyipuszi minden fajo porcikadra !

    Tsok : Kriszta

    ReplyDelete
  7. Koszonom :) Bizony, ez a ket het egy lelki nemtommi, de kemeny. Atlendultem, a felenel jarok most kb.
    Kriszta: durva :( De ez is tanit majd valamit es ha nem ol meg, akkor ugye megerosit :)

    A kepre lehet kattintani, akkor nagy lesz es jobban meg lehet nezni.

    ReplyDelete
  8. "... even if difficult to proceed continuously, own rhythm, do not let others influence you, accept it and give kindness to others in a similar licking pleasure."

    "nyalas" is "sappy", word by word it is "with saliva"

    hmmmm... My phantasy is going WIIILLLDDD!!!

    ReplyDelete