01 May 2014

Nehany nappal kesobb

Mai kedvencek:
- annak ellenere, hogy mennyi kutya fekszik mindenhol, tobbek kozott az ut kozepen, eszrevettem, hogy meg nem lattam se kutyakakit, se elutott allatot.
- a korhazban onkenteskedoknek jaro kedvezmeny! Ebedidoben atugrottam a piacra, hogy korulnezzek es mikor eszrevettek a korhazi igazolvanyomat, ami a nadragzsebemen logott, rogton levakartak parszaz rupit az arrol. Ez majd meg jol jon, amikor tenyleg veszek is valamit.

- a sri lankaiak meg vannak rola gyozodve, hogy a Nokia magyar telefon es mivel mindenkinek, de tenyleg mindenkinek Nokiaja van es mindenki nagyon elegedett vele, a magyar dolgok jok.
- tobb sri lankai tudja, hol van Magyarorszag, mint skot. Ez jol esik azert.
- a Tata buszok, mert tok jol neznek ki es eddig meg nem utottek el.

Nem-kedvencek:
- az esernyok. Rettento sok ember maszkal esernyovel az egy-ember-szeles jardakon es mivel az atlag sri lankai a vallamig er, kiborit, hogy az esernyok pont szemmagassagban vannak. Igy az uton kozlekedek a kutyak, Tata buszok es tuk-tukok kozott.
- a benzinbuz. Legholyagocskak millio pusztulnak el minden egyes oraban, amit a szabad levegon toltok :(

A halpiacot nem tudom hova soroljam, mert delben sikerult betevednem oda. Mivel nem lettem rosszul a szagtol es az elso macskat is lattam ott ma, ezert ez az elmeny is egy kedvenc.

No comments:

Post a Comment