27 April 2010

San Juan de Ortega - Burgos

Bizony, David nagyon penge magyarbol :)
Ma Burgosig jottem, egy darabig egy magyar sraccal, Karesszel. Vele nagyon jo volt jonni es a valtozatossag kedveert nem egyedul, de aztan talaltam egy spiralt, amit kovekbol raktak ki es korbe akartam setalni, Karesz meg tovabbment.
A reggel nagyon szep volt, az eddigi legszebb napfelkelte. Burgos messzirol latszott a hegyekrol es latszott az is, hogy egy nagy budos szmogfelho van korulotte :-/ Nem is akartam itt maradni a budosben, de Burgos eleje annyira ramaty volt - hosszu, hosszu kilometereken at jarda egy autout mellett, ketoldalt uzletek, automoso, Bridgestone gumigyar meg sok lampa meg fust meg szag, brrr. Aztan a varos is marha nagy, az albergue meg egyszer csak itt volt az orrom elott es vegul megalltam.
Tegnap ugyanezt eljatszottam egy faluban (Villafranca asszem), hogy leultem az albergue ele es kitorpoltem, hogy ugyan meg 12 km at a hegyen, de Villafrancaban akkora kamionos forgalom van, hogy az uton atmenni se lehetett, San Juan meg nem is varos, csak egy templom meg egy parokia. Es jo valasztas volt - borzaszto nehez volt az az extra 12 km, de megerte. Az agybol lattam a naplementet (este 10kor) es most eloszor lehetett ugy nyitott ablaknal aludni, hogy nem volt se fiesta az ablak alatt, se robogozo sracok. Hurra!

A kutyas napomhoz meg azt hozza akartam tenni, hogy lattam egy albino kutyat is (meg a szabadon rohangalo kutyat meg a mokusorult labradort ugye) es ket valami juhaszkutyat is, juhasszal egyutt meg egy falka kopasz birkaval :) Szoval ugye hogy sok kutya volt aznap!

Egeszsegugyileg megvagyok, a terdem szerintem majd Dublinban jon rendbe, a labamon minden nap van vizholyag, kiserletezek egy csomo mindennel, a reggeli, indulas elotti kremezes valt be a legjobban, meg is varrom oket (Betadine-nal fertotlenit holyagot meg tut, tube cerna, tu es cerna at a vizholyagon, cerna marad benne) es ahol dorzsolodik a labam meg a cipo, ott van a labamon leukoplast! Szoval van esti meg reggeli rituale annyi, hogy epp eleg idom van lefekves elott elintezni oket :)

4 comments:

  1. Láttam egy filmet, ahol az elüszkösödött lábból mindenféle férgeket húztak ki. Látod, te ezt simán megelőzöd, mert ilyen ügyi vagy! :D A cérnás dologról én még nem is hallottam, szóval legközelebb kipróbálom! Hátha először az életben nem kamuzol! :P :D

    ReplyDelete
  2. Szia
    Puszika neked , nagyon jókat irsz. mindig elolvasom csak nem mindig irok. Bocsi főnök beleszól(Levi). Nektek is kell már egy kutya látom. Ja, legközelebb ide fogsz zarándokolni magyarországra. Nem hallottad lehet lesz egy uj zarándokhely. A müholdas képen egy szántóföldön emberi arckép rajzolódott ki "Jézus" . Most fontolgatják a zarándokhellyé avatását. Na??? Egyébként örülök, hogy jól érzed magad és ennyi élményben van részed.
    Na puszika mégegyszer
    Zsuzsi és a többiek.

    ReplyDelete
  3. Belevaló csajszi vagy ! Büszke vagyok Rád !
    Hány kilométer van már a lábadban ? Nekem most a szoba - konyha távolság is nagy kihívás, mert fránya lumbágóval küzdök. Biztos valami szimpátia fájás :-)) Azért a kutyával legyalogoltatni Caminot elég önző dolog, mert a kutya biztos nem önkéntes és amit az Úton találhat, az legfeljebb egy cinikus, nagypofájú mókus. Az ERŐ legyen Veled ! Pusz

    ReplyDelete
  4. Koszonom aranyoskaim, nagyon jo am olvasni a kommenteket, minnya megirom a mai napomat es az ilyen napokon kell is a tamogatas! De minden oksa.

    ReplyDelete