16 April 2010

Day 2 - Roncesvalles - Zubiri

A mai szakasz is nagyon szep volt, bar vegig erdoben vezetne a Camino! Reggel kb elsonek indultam, az ebreszto elott leleptem haromnegyed hatkor, aztan kicsit egyedul meg kicsinek ereztem magam az erdoben, a csillagok alatt, egymagamban :) Meleg se volt, ugyhogy itt egy jotanacs: ha valaki aprilisban megy caminozni es visz turabotot, vigyen kesztyut is! Komolyan.

Az erdobol kierkezve latok egy keresztet meg egy tablat: ebben az erdoben boszorkanyok ugykodtek, nyugodjak meg, mar lekapcsoltak oket. En meg orultem, hogy ezt nem az erdo masik vegere irtak ki nekem... Betertem megreggelizni (cafe con leche, vagyis a spanyol tejeskave bejon, asszem, mindennapos lesz), majd talalkoztam Briannel, akivel a repteren valtunk el. Majd megalltunk megint reggelizni, ahol az osszes 20 leelozott zarandokot magam ele engedtem meg meg vagy 5-ot, mert nem nagyon birtam felallni. Hulye terdek. Most tehat rajta van a jobb terdemen a Flector tapasz, ami fajdalomcsillapitoken eddig megbukott es egy ajandekba kapott terdszorito (akiktol ezt kaptam, kesobb a taskamrol leesett szarado zoknikat is utanamhoztak, ugyhogy imaba van foglalva a nevuk). Kontrollcsoport a bal terd, mert az is fajni kezdett. Azon csak gyogyszertari reumakrem van, se szorito, se flector ize. Meglatjuk, ki nyer.

Madarcsicserges es vegig napsutes mellett (szoval nem olyan szar am nekem) bevonszoltam magam Zubiribe, ahol most boldogan elek, zuhanyoztam, mostam es talan meg is szaradnak a ruhaim ma. Ilyesmi dolgok foglalkoztatnak mar csak (es meg csak 2 napja vagyok itt - lehet, hogy eddig is egyszeru voltam).
Ja, meg az, hogy az egomat kellett kicsit patyolgatni, hogy az osszes hatvan- es hetveneves (nem is tulzok) nevetve leelozott, de ez azert lehet, hogy megtanuljam magamat ertekelni, ne csak inerciarendszerben mukodjek.

1 comment:

  1. Na azt a boszis erdőt én biztos nagyon kamáznám! :) Lehet, hogy hülye kérdés, de jegelni nem tudod valahol a térded?

    ReplyDelete