23 April 2010

Los Arcos - Logroño (magyar)

Megjottem. A terdemet erzem, de ma 30 kmt lesetaltam es fel 2-kor mar itt is vagyok, nem nagykepusegbol, de ez allati marhara nagyon menoseg.
Annyira koran van, hogy a szallas meg nincs is nyitva, ugyhogy leraktam a szerintem tobb mint 7 kilos hatizsakot es eljottem a konyvtarba netezni.
Na hat, itt olyan kedvesek, hogy csak! Es meg hasznosak is, mert vegre feltolthettem a kis videomat es letorolhetem a kartyarol, szerintem sok helyet foglal.
Logroño La Rioja tartomanyban van mar (asszem a fovarosa), atmegy rajta az Ebro folyo es nagyon megbecsulik a peregrinokat: a varos bejaratanal szokokutak, padok, kagylos mintak mindenhol (szep nagyon) es egy zarandok informacios iroda, amivel eddig meg nem talalkoztam.
Azert is orulok, hogy Logroño ilyen kedves, mert eredetileg 10 km-rel elorebb, Vianaban akartam megallni, de nem tetszett. Egy boltba bementem, kertem egy paradicsomot, majd ugy dontottem, hogy tul puha, osszenyomodik, raadasul 20 deka, megse kell es leraktam, csak egy halkonzervet vettem. A penztarnal a csaj megkerdezte, hol a pari, mondtam, nem kellett, mire otthagyott, hatrament, majd uvoltozest hallottam, a csaj a hatso ajtoban cigizik (en a penztarnal sztreccsingelek unalmamban) es vegul a fonoke jott oda, neki adtam a penzt a konzervert es eljottem. Vajon azt gondoltak, hogy elloptam egy db paradicsomot?? Amugy is megvarattak a penztarnal is, a meresnel is es ugy egyaltalan a 80as evekben ereztem magam valami nagykepu szoci varosban. Ugy felzaklatott ez a kis kozjatek, hogy ott hagytam az egesz varost, utana meg orultem, hogy megtehetem, mert visz a labam meg enyem a vilag meg ilyenek :) Es erre meg Logroño meg tok szep is :)

Tegnap Los Arcosban talalkoztam egy csapat (12) magyarral, akik biciklivel teszik meg a maguk 790 km-et, ugy emlekszem olyan 12 nap alatt. Kaptam nagyon finom hazipalinkat es mit ad isten, egy reumatologust is :) Jokor jott, mert azt nem tudtam, hogy a Diclofenacot legalabb 5 napig kell szedjem, hogy biztosan elmuljon a gyulladas. Igy ma is szedem meg. Megtapizta a terdemet is, es mondta, hogy egy kis folyadek meg van ott, de a terdkalacs alatt nincs, ez pl jo. Meg beszelgettunk, helyes tarsasag.
Reggel volt torna egy tai chi-s ausztral lannyal: bemelegitettunk indulas elott, az is nagyon jo volt, nem is ertem, eddig miert nem csinaltam! Pedig meg mondtam is Davidnek, hogy igen, szoktam nyujtani meg melegiteni, de csak amikor elfaradok, nem indulas elott. Szoval most ezt is fogom csinalni reggelente, hatha megelozok valami egyeb fajdalmakat.
Reggel 6kor elindultam es egesz nap egyedul mentem, annyira jo volt! Az egyik magyar biciklissel talalkoztam Vianaban, az meglepo volt es jol esett kicsit beszelgetni, aztan utana megint csak magamban mentem. Ma a municipal albergueben alszom, sokan leszunk, nem szamitok alvasra, de hat ehhez is hozza lehet szokni.

3 comments:

  1. Szia!

    Woow nem semmi mik történnek veled:D Amit tegnap suliban legyalogoltunk 12 km-et semminek érzem msot a 30-hoz képest:D Tök jó,hogy ennyi emberrel megismerkedsz:D A város biztos nagyon szép és megnyugtató lehet.^^ További jó utat és a városokban jó pihenést=)

    Zsani

    ReplyDelete
  2. Én bicajozás előtt szoktam elfelejteni, és mire Zuglóba érek, már kész van a lábtricepszem. :) De most megint felpattanok majd, mert szépen nyílik minden és a hasam meg gyerek nélkül nő, ami nem olyan móka már!

    A boltos csaj meg tuti jól ismeri a keletieket és látta a tolvaj arcodon, hogy te is onnan származol. :)

    ReplyDelete
  3. szia !
    nagyon élvezem a beszámolóidat, a szülinapi zarándok kórus pedig szenzációs :-))
    lehet, hogy a zemberek alapvetően mégiscsak jófejek ? (remélem megkaptad az e-mailt - de azért még 1 x BOLDOG SZÜLINAPOT !)
    A pilatesen tanultam, hogy a bokakörzés meg a bokaintegetés felemelt lábbal hasznos mozgás (és nem is izzaszt meg), próbáld ki :-)
    Házi pálesz, borkút.... aztán a végére ne az derüljön ki, hogy a boldogsághoz vezető út mégiscsak az alkoholizmus :-)))
    Pusz: Nénikéd

    ReplyDelete