29 April 2014

Sri Lanka!

Docog az internet itt Kandyban, kint szakad a monszun-eso, mar erzem a ma esti curry illatat es igen jol erzem magam :)
Sri Lankan vagyok gyakorlaton, 5 hetig az itteni gyogytornaszokkal fogok dolgozni es a mai, elso napom utan azt kell mondjam, annyira nem vagyok sokkhatas alatt, mint a 20 brit orvostanhallgato es novertanulo, mert 1. emlekeztet a hely az ajkai korhazra, haha! 2. a fiziok mindenhol jo fejek :)
Megyek vacsorazni, most csak annyit, hogy
- nem szabad nyitva hagyni az erkelyajtot, ha elmegyunk, mert bejonnek a majmok es megisszak a parfumunket, meg megragnak dolgokat
- a gekkok irto gyorsan futnak a falon es ugy elbujnak, hogy le se tudom oket fotozni (azert egyszer sikerult)

- a labad ele kell nezni a varosban, mert BARHOL fekhet egy kutya
- a tuk-tuk meglepoen kenyelmes
- es nincs olyan meleg, vagy en fagytam at annyira Aberdeenben, hogy a +++ %-os paratartalom es a 30 fok meg se kottyan, de tenyleg, eddig egyszer izzadtam meg. Vasarnap reggel erkeztem, szoval ez a 3. napom.
- a kiralykokuszbol lehet madarkulseju egzotikumot csinalni es szivoszallal kell inni


Pusz, majd meg irok, most var a kaja. Ha gazdag leszek, szeretnek egy szakacsot.



2 comments:

  1. Nem rossz. A curryt én is szeretem. Hozz már onnan egy csomag autentikusat, összevetném a Horváth Rozi-félével. A gekkók nem harapnak?

    ReplyDelete
  2. Viszek egy zacsival. A gekkok picik, legalabbis amik a szobamban vannak, eddig nem voltak eleg kozel, hogy tamadjanak.

    ReplyDelete